9. 2. 2015

get to know me

Ahoj všem! Nadobro jsem se nechala přemluvit svým okolím, abych si založila blog a ventilovala tak své nápady a myšlenky tam (asi už svým neustálým vymýšlením všeho možného ostatní malilinko štvu :D). Koncept bude jednoduchý - simple mess. Bude se tu objevovat všechno od kosmetiky, přes tipy na dobré podniky, až po DIY.. Prostě a jednoduše showroom mého života!

Mým rádcem a kolegyní je Josefínka, přezdívaná též Pepinka/Pepi/Pepsi/kočka/zlatíčko/náfuka/ředitelka zeměkoule.. Tadáá! Mňau!


Abych se trochu představila, sepsaly jsme pro Vás pár informací.
1) 
Já, tedy K. /ká/ studuji 3. rokem vysokou školu, takže jestli to dobře půjde, budu už v létě Bc.
Cross fingers!! Je mi 22 let a není to na mě znát - ano, věčně po mně chtějí občanku..
J. letos oslaví 3. narozeniny, už je to velká holka, teda kočka. <3

2) 
Miluju sladkosti všeho druhu! Nedělá mi problém slupnout celou tabulku čokolády (bílou,
prosím!). Moje zuby potom ale trnou ještě 2 hodiny.
J. spapá všechno, co dostane. No dobře, tak všechno úplně ne, je dost vybíravá, ale loudit u stolu dokáže jako pes.

3) 
Svým pozadím připomínám Kim Kardashian, takže sladké si musím velice často odpouštět.
Nicméně jsem na něj pyšná, bez toho bych to ani nebyla já.

4) 
Jsem zrzka, i když velice často slýchávám, že jsem blond, tmavší blond, hnědovláska.. Ach jo!

5) 
Zbožňuji Prahu, od které bydlím kousek, a Paříž - tam patří velká část mojí duše. Snažím se chovat
a vypadat jako Pařížanka, nicméně zas tak úplně se mi to nedaří.. Holt asi navždycky zůstanu
typickou Češkou.

6) 
Mám ráda Českou republiku a vím, že bych ji nikdy neopustila z důvodu, že by se mi nelíbilo, jak
to tady "ti nahoře" vedou. Opustit svou zem a jen na ni nadávat, to umí kdekdo, ale je to  jen výraz
sobectví a srabáctví!

7) 
Nikdy z domu neodcházím bez knížky. A spousty dalších věcí - moje kabelky jsou většinou dost
veliké a pojmou toho hodně. Potom se nemůžu divit, že z nich mám věčně namožené ruce. Hups..
Mezi mé nejoblíbenější autory patří ti ze severu - Jo Nesbo, Lars Kepler + další (Shakespeare,
Lustig, Otčenášek, Fuks...).

8) 
Nesnáším kolotoče, horské dráhy, houpačky, nevlezla bych ani na dětský řetízák. Pokud by mě
chtěl někdo umučit, posadil by mě na takovouhle atrakci. Na poutích si užívám hlavně střelnice
a cukrovou vatu. 

9) 
Mám o 4 roky mladší sestru, která ale vedle mě vypadá mnohem starší. Myslím, že se tu na ni
můžeme v budoucnu těšit.

10) 
Málo spím, jsem sova, chodím do postele pozdě, dlouho usínám a ráno brzy vstávám - ten den
jinak hrozně rychle uteče! 

A jak jste na tom s pouťovými atrakcemi a spánkem Vy? :)
Přeji Vám krásny zasněžený den a budu se těšit u dalšího příspěvku!
K.






Žádné komentáře:

Okomentovat