22. 7. 2015

black & gold


Léto je obdobím plným třpytu, lesku, zlata a nekonečné záře. Pojďme se ale odpoutat od klasických letních slunečných barev, jako jsou žlutá, růžová nebo bílá a podívejme se na ně z trošku jiného úhlu. Já osobně v  létě nedám dopustit na jakékoli zlaté a stříbrné doplňky v kombinaci s bílou a černou. A právě o tuto mou vášeň - o kombinaci černé a zlaté - bych se s vámi dnes chtěla podělit. Představím vám 4 kousky, které se u mě zabydlely teprve nedávno, ale i přesto jsem si je již stihla zamilovat a prakticky bez nich nevyjdu z domu!
Enjoy <3

COCO NOIR by CHANEL
Parfém z dílny luxusní značky Chanel si mě podmanil svou svěžestí, nevtíravostí, ale zároveň i drzostí a noblesou, kterou v sobě nosí. Květinově-dřevitá vůně je lehce těžšího charakteru, jak asi můžeme  být u Chanelu zvyklí, nicméně není z těch, ze kterých vás po minutě rozbolí hlava a do večera nepovolí. Nosím ji ráda v létě i v zimě, v každém období je zajímavá něčím jiným. Základní ingredience tvoří pižmo, vanilka, pačuli, santalové dřevo, růže, narcis, jasmín, grep a v neposlední řadě bergamot.
Luxusní černý neprůhledný (ale totálně neprůhledný!) obal vás zaujme na první pohled. Lahvička je velice bytelná a přežije i pád na beton (jo joo, vlastní zkušenost..). Výdrž parfému je bezkonkurenční, stačí jen jeden střik a do večera se vás prostě nepustí. Každý ji ucítí, ale nikoho nebude obtěžovat. Střička samotná je perfektně vykonstruovaná, rozpráší vůni rovnoměrně do všech směrů, takže se vám nestane, abyste měli na tričku skvrnu velikosti menšího jezera a na krku ani kapičku.
Závěr je jednoduchý - LÁSKA!



L´OREAL - Mezzo Pink 1OO
Novinkou z dílny L´Oreal je tento lesk na rty - v mém podání v neutrální, přírodní béžovo-růžvé barvičce. Na první pohled zaujme poměrně luxusním zlatým obalem. Lesk má poměrně hustší konzistenci a prvních pár vteřin na rtech jemně lepí, nicméně po krátké chvíli si "sedne", nelepí, je velice příjemný a hoodně dlouho vydrží - pokud nebudete jíst, tak máte na pár hodin vystaráno. Pro mě je velikým plusem komfort nošení - vytrácí se pomalu a na rtech nevysychá, takže se nemusíte bát, že by vám na nich zanechal pocit hrubosti a suchosti. Navíc se neroztéká a tím pádem se nevpíjí do vrásek kolem rtů. Mínusem by mohla být ceny - cca 230 Kč za lesk na rty se může zdát hodně, ale já jsem si jistá, že bych si ho ráda koupila znovu!




CHANEL - ROUGE COCO SHINE - 69 Flirt
Musím se přiznat, že na první pohled mě neuchvátila rtěnka samotná, ale její název. 69 Flirt.. 69 FLIRT! Na tomto základě jsem čekala výraznou rudou nebo růžovou barvu a tak jsem byla hodně mile překvapená, když se objevila meruňková barvička s lehkým třpytem a nádechem do oranžova. Normálně bych naoranžovělou rtěnku obešla obloukem, ale v tomhle případě mě něco nechtělo pustit. Kvůli její ceně jsem se ale se slzou v oku otočila a odešla. Osud tomu ale chtěl, a já si ji nakonec o pár měsíců déle pořídila v Paříží, kde (světe div se) byla o pár stovek levnější.
Barva je to nádherná, na léto jako dělaná, s hodně příjemnou konzistencí. Nenechte se ale zmást, textura připomíná spíš balzám než hutnou/krémovitou rtěnku a tak ani výdrž není nijak závratná. Jídlo/pití/polibek nepřežije, zase se ale ztrácí rovnoměrně a netvoří tak ošklivou konturu kolem rtů. Pigmentace je příjemná, ani moc, ani málo, prostě úplně ideální se zlatavým podtónem, což je v létě neskutečně sexy.



BALEA - Lippen ől Roll-on
Domácí značka DM drogerií přišla nyní na trh s novinkou v podobě olejíčku na rty. O tom se v poslední době mluví hodně, zvláště u high end značek a tak jsem byla zvědavá, jak si s tím poradí právě Balea. Maličké 10 ml balení je příjemné svou velikostí, jelikož se vejde všude, ať už máte velkou nákupní tašku nebo jenom bikiny. Aplikátor v podobě kuličky je dobře propracovaný. Líbí se mi, že se otáčí lehce ztuha a pomalu, takže vám na rty hned v první vteřině nechrstne barel olejíčku. Naopak ve slabších vrstvách zprostředkuje přesně to množství, které je potřeba. V první chvíli jsem si dokonce myslela, že mám vadný kus a nic z aplikátoru nevytéká. Opak byl ale pravdou :)
Nejedná se jen o samotný olejíček, je do něj přidáno menší množství lesku, takže je na rtech moc příjemný, poměrně dlouho vydrží a netvoří nepříjemný hrubý filtr jako obyčejný olej.
Za cenu 60 Kč nemá vůbec smysl nad ním uvažovat, za tuto cenu je to ABSOLUTNÍ NUTNOST! Už se těším, až ho použiji u moře, protože jsem si jistá, že konečně poprvé v životě nebudu mít ze sluníčka rozpraskané a vysušené rty!



Užívejte si léto plnými doušky a nasávejte energii pro další měsíce.
Krásné úterý, K.

Žádné komentáře:

Okomentovat