3. 4. 2015

New in: march

Je to neskutečné, ale další měsíc je za námi. A s ním přichází i nový new in  za březen. Tentokrát bude zase jen o kosmetice, jelikož se toho opět nastřádalo dost. Ach, jak já to dělám... Mám tu věci, které jsem prostě musela mít (žejo) a věci, které jsem mít nemusela, ale v tu chvíli jsem je prostě nutně potřebovala (chápeme!). :D 


NYC - Expert Last Lip Color: 449 Creamy Mauve
3,2 gramová rtěnka z řad dekorativní kosmetiky New York Color. Značka dostupná pouze v Rossmannu za velice příznivé ceny s nižší kvalitou. Je fakt, že se snažím kupovat kosmetiku, která je kvalitní, vydrží a dostávají se na kladné recenze. V případě rtěnek NYC tomu tak sice není, ale svou barvou si mě získala v první vteřině. Je to krásná zastřená růžová sytá barva. Na rtech vytvoří lehce matný, neprůhledný film. Jak již název napovídá, je krémová a na rtech příjemná. Mám ale pocit, že vysušuje a po cca 45 minutách začne být trochu hrubá a nepříjemná. Na druhou stranu od ní neočekávejte žádnou velkou výdrž, jestli zvládne hodinu, tak bez jídla/pití/mluvení.. V tomhle ohledu funguje spíš jako balzám. Balení není nic moc extra. Poloprůhledné, plastové, obyčejné.
Já osobně už bych si ji znovu asi nekoupila, nicméně teď mi slouží tak, jak jsem si to představovala - není potřeba s ní zacházet nějak precizně, takže když pospíchám, rychle ji nahodím ve výtahu a jdu s vědomím, že vypadá dobře a dodá rtům hezčí nude pink barvičku. 
Cena: běžně 59,90 Kč (Rossmann) - já ji našla ve slevě za 39,90 Kč



Dermacol - Longlasting lip Colour 16h: 3.
Horká novinka etošního jara - tekutá rtěnka s balzámkem, která by na rtech měla vydržet v klidu 16 hodin. Já si ji koupila díky velice kladným recenzím Lucky z Get the Louk.  Byla jsem vůči ní trochu skeptická, jelikož jsem s produkty na podobné bázi měla prozatím jen špatné zkušenosti. Čekala jsem, že buď nebude pořádně zasychat, nebo bude vysušovat a žmolkovatět, nebo že balzám bude na nic a bude na sebe lepit barvu... Prostě moje očekávání bylo ryze jen špatné. Opak byl ale pravdou! Tahle věc je naprosto boží záležitost, které se na našem trhu nic nevyrovná - ani Rimmel, L´Oreal, Max Factor. V tomhle Dermacol opravdu překvapil a musím říct, že já si tuto značku v poslední době hodně oblíbila. Nicméně zpět ke rtěnce. Je to tedy dvoufázová barva na rty a lesk v odstínu 3., kterou v lehké vrstvičce nanesete na rty, do minuty zaschne a pak už s ní nic nehne cca 10 hodin. Na mě je samotná dost tvrdá a stahuje mi rty, ale to po nanesení balzámu zmizí a já ani nevím, že na rtech něco mám. Nevydrží mi teda 16 hodin, ale těch 10 zvládne v klidu s jídlem, pitím, dobíháním troleje a neustálým žvaněním. Navíc balzám hodně příjemně voní! Ještě se chystám koupit si ještě č. 8 a 9. 
Cena: 229 Kč



Astor - Soft Sensation Lipcolor Butter: 012 Unguilty Pleasure
Tahle máslíčka alá Chubby sticky zbožňuju! Mám jich snad 5 a tenhle měsíc jsem jim pořídila sestřičku v podobě tmavší růžové barvy. Textura je vrcholně příjemná, nelepí, vydrží neskutečně dlouho, neslévá se do vrásek, nežmolkovatí a příjemně vanilkově voní. S výdrží mají někteří problém. U mě ale bez problémů zvládne 4 hodiny s obědem a kafíčkem, což si myslím, že je na máslíčko super výkon. Není matná, má v sobě lehký lesk. Nicméně ani milovnice matných odstínů nemusí smutnit, Astor v nejbližší době zařadí do prodeje i několik barviček v Matt verzi. A zatím jsem o nich slyšela jen samá pozitiva s ještě delší výdrží, takže hurá na ně!
Cena: 169 Kč



Essence - XXXL nude lipgloss: 05 Just Nude
Klasická Essence lesk na rty v nové řadě nude odstínů. Já mám poměrně přirozenou béžovou barvičku, která je na pověstnou essencí "kvalitu" skvělá. Lesk je hodně pigmentovaný a vypadá skvěle sám o sobě i na tělové rtěnce. Je poměrně hutný zpočátku trošičku lepí. Není to ale nijak nepříjemné a navíc tím dává najevo, že o to déle vydrží. Používám ho téměř pořád, myslím si, že za tu cenu je to víc než skvělá koupě. Až mi dojde, půjdu pro něj znovu!!
Cena: 59,90 Kč



Rimmel - 60 Seconds Super Shine by Rita Ora: 400 Tangerine Tent
Nová kolekce laků na nehty navržených Ritou Orou. Pro tuhle sezónu se objevilo 10 nových odstínů - růžové, modré, fialové a tahle krásná oranžová. Je to poměrně sytá a lesklá barva. Kryje už v první vrstvě, ale ve dvou vrstvách vypadá mnohem lépe. Už možná ikonický široký štěteček mně osobně tolik nevyhovuje. Výdrž je poměrně dobrá, bez oděrek vydrží 3-4 dny, potom se začne loupat u okrajů. 



Rival de Loop - Baked Highlighter: 01 Moon Dust
Nová značka v Rossmannu Rival de Loop je kvalitou i cenami hodně podobná Essence. Pro mě jediné použité produkty jsou tam konturky na rty (cca za 30 Kč), bronzery a právě rozjasňovače. Za mě je tohle asi nejlepší drogérkový rozjasňovač. Za prvé jich na pultech moc není a za druhé jsou plné velkých třpytek a na pleti nevypadají dobře. Tenhle je zapečený, nicméně pořád dost měkký až lehce máslovitý. Dobře se nabírá na štětec, i když trošku (víc) práší. Má narůžovělou, stříbřitou barvu a na pleti vypadá hodně dobře. Nanáším ho nejen nad lícní kosti, ale i na nos a lehce přes celé tváře. Tvář krásně projasní a zbytečně nezatřpytkuje. Výdrž není moc slavná, celý den rozhodně nedá, ale pokud vám nevadí ho v půli dne upravit, tak jednoznačně doporučuju. Já jsem zatím ve fázi, kdy bych si ho určitě koupila znovu.
Cena: 79,90 Kč




Maybelline - Color Tattoo 24hr: 35 On and on Bronze
Ikonické krémové stíny od Maybelline existují v několika odstínech od růžové přes modrou po černou. Označení tattoo a 24hr je přesně to, co u těchto krémovek funguje. Na očích vydrží bez primeru celý den i s párty. Dají se vrstvit, neopadávaji, nedrolí se, neslévají se a od rána do noci vypadají stejně. Za tu cenu neskutečně skvělý produkt!
Cena: 169 Kč



Avon - Luxe Volume Extravagance Mascara: Caviar Black
Tahle řasenka pro mě byla megaobjevem. Ano, byla. Začneme jejími plusy - má klasický kartáček, který krásně natočí, ale hlavně zahustí řasy. Neskutečným způsobem je od sebe oddělí a vytvoří tak super vějířovitý efekt. Barva taky krásná, černočerná. Mínusem je ale výdrž. K večeru začne opadávat a strašně rychle vysychá. Po necelém měsíci používání je napůl vyschlá a poměrně špatně se s ní pracuje. Velká škoda..
Cena: 169 Kč




Žádné komentáře:

Okomentovat