2. 3. 2015

New in: february

Další měsíc za námi.. Neskutečně ten čas letí! Poslední dobou mám pocit, že bych potřebovala, aby den měl 40 hodin a já tak mohla všechno s přehledem stihnout a ještě mít dost času na svoje zájmy a na sebe celkově. I když byl únor lehce kratším měsícem, já nezahálela a opět o něco málo obohatila svou "kosmetickou taštičku". Musím říct, že vesměs hodnotím všechny nové produkty poměrně kladně, nicméně vždycky se nějaká ta černá ovce najde. Jak tak na to kokám, nenakupovala jsem snad nic jiného, než kosmetiku.. Ani Josefínka už se na to nemůže dívat :D

L´ Oréal - Skin Perfection
"Hydratační korekční péče pro dokonalou pleť. Vyhlazuje póry a povrch pleti."
Poměrně lehký denní krém, který by měl stahovat póry, vyhlazovat pleť a sjednocovat tón pleti. Prostě a jednoduše bych měla být totálně změněná již po první aplikaci. Samozřejmě aplikací musí být víc, viditelné výsledky se obecně dostavují cca po jednom měsíci. Já jsem ale z krému nadšená! Meganadšená!! Po nanesení mám chuť se se svým obličejem mazlit, protože pleť pokryje slabou vrstvičkou, vyhladí a neskutečně zjemní. Používám ho 3 týdny a je fakt, že mám pleť hebčí a sjednocenější. Nevytváří mastný filtr, okamžitě se vstřebává a hydratuje po celý den. Je ho klasicky 50ml a mám pocit, že snad vůbec neubývá. Vrcholem je absolutně boží a roztomilé růžové bylení. Vím, že ho tu vychvaluji do nebes, ale za mě je tohle PRODUKT MĚSÍCE!
Dá se koupit ve všech drogériích a v plné ceně stojí 279 Kč.


Inglot - gel eyeliner
Inglot je v České republice poměrně známá polská firma s kvalitní kosmetikou. Cenově se pohybuje ve sféře nedrogerkových produktů, kde to ale vaše peněženka ustojí. U nás najdeme prodejny zatím jen v Praze - na Chodově a Černém mostě, ale brzy bude otevřena další prodejna v Brně v Olympii. Já jsem tentokrát neodolala gelovým očním linkám v klasickém černém odstínu (číslo 77).
Musím říct, že většího držáka jsem na očích snad ještě neměla. Gel máslovité konzistence se snadno nanáší, rychle zasychá (proto pozor při nanášení, případné opravy jsou po pár vteřinách prakticky nemožné) a vydrží minimálně 20 hodin rušnějšího dne prakticky bez hnutí (odzkoušeno na vlastní kůži!). Černá barva je absolutně černočerná, sytá a během dne nebledne ani neopadává. Jen je potřeba linky pořádně zavírat, aby nevyschly.
Cena: 290 Kč
http://inglotcosmetics.cz/eyes/eyeliner/amc-eyeliner-gel



Maybelline - Colorsensational lipstick - 710 Sultry Sand 
Krémovitá rtěnka v hoodně světlém odstínu, který mně (bleduli) krásně sedne. Skoro bych měla tendenci ji použít místo korektoru, Je nejsvětlejší z celé kolekce Colorsensational. Na rtech je velice příjemná, krásně sedne, vydrží hodinku/dvě - je potřeba ji jednou za čas přetřít, ale no stress. 
Cena: 169 Kč



Maybelline - Color Whisper - 310 Mad for Magenta + 620 Bare to be Bold
Něco mezi rtěnkou, leskem a balzámem s příhodným názvem "Whisper". Rty jemně zbarví a lehce a rovnoměrně pokryje barvou, zatímco vy ani nevíte, že na rtech vůbec něco máte.Ideální na jaro a léto, kdy potřebujeme trošku barvy, ale hutné rtěnky jsou příliš. Jedinou nevýhodu vidím ve výdrži, ta je opravdu srovnatelná s balzámem. Na druhou stranu se ztrácí rovnoměrně a nevytváří kontury. 
Cena: 129 Kč






Astor - Anti shine mattitude powder - 002
Klasický, jemně zabarvený pudr určený pro normální až smíšenou pleť. Jsem ve fázi zkoušení nových pudrů a tento si zatím vede dobře. Mohl by být trošku jemněji namletý, při pudrování dost práší, nicméně na pleti vydrží celý den (počítám 10 hodin), nevytváří mapy a ztrácí se po celém obličeji stejně. Pleť krásně zmatní a udělá to, co má. Samozřejmě existuje několik odstínů - od 001, což je ale na první pohled tmavší odstín než 002 a světlejší než 003. V tom je trochu zmatek. Já bych docela ocenila transparentní odstín, i když tento mi také vyhovuje. Je ho poměrně dost, 14g, takže vám nějakou chvilku vydrží.
Cena: 169 Kč



L´ Oréal - Studio line - Matt&Messy Shine-free salt spray
Spray do vlasů s mořskou solí pro objem a mat vlasů. Co slibuje, to také splňuje. Vlasy zmatní a pokud si je nerozčešu, tak i lehce slepí, jako bych se právě vrátila z pláže (hmmm!). Navíc dodá i potřebný objem, který vypadá dost přirozeně, skoro jako kdyby vlasy prohnal vítr a ony přitom zůstaly krásně upravené. Nemám mu co vytknout, po aplikaci vydrží dlouho, není potřeba ho doplňovat plus ta roztomilá baňatá lahvička... Prostě super!





  

Žádné komentáře:

Okomentovat